Mine målsætninger

Jeg fortalte i går, at jeg har sat mig nogle forskellige mål, fordi det bl.a. motiverer mig til at træne, til at spise god og nærende mad og ikke mindst til bare het generelt at få det bedste ud af dagen.

Det kan godt være, at det virker som om jeg har MANGE mål – og du behøver slet ikke have så mange. For dig kan det måske være nok at have et enkelt mål, som så bliver delt op i mindre delmål, som er med til at gøre det hele lidt mere overskueligt. Måske kan du bruge nogle af mine målsætninger til at finde inspiration i.

Mine målsætninger er:

  • Blive stærkere i pull ups
  • Blive stærkere til push ups
  • Blive stærkere i dødløft
  • Forbedre min løbetid på en coopers (12 mins løbetest)
  • Forbedre min bevægelighed i øvre del af ryg og skuldre
  • At tabe omkring 8 kg +/- (går ikke så højt op i tallet, men en del af de ovenstående mål bliver lettere med en nedgang i vægt 😉 )
  • At kunne passe en bukse str. mindre
  • At spise mad, der hjælper mig mod mine mål og er godt for min krop

Udover ovenstående har jeg en række personlige målsætninger også, som handler mere om, hvem jeg er som person, hvordan jeg gerne vil udvikle mig samt hvad jeg gerne vil have ud af mit liv. Altså nogle målsætninger som understøtter nogle af de værdier, som jeg finder vigtige.
Derudover har jeg sat mig et delmål for hver af målene, og på den måde gjort det hele lidt mere overskueligt. Når det delmål er nået, så sætter jeg mig et nyt og sådan fortsætter det indtil jeg har nået målet 🙂

Hvad er dit mål?

IMG_9359

/Rikke

Dette indlæg blev udgivet i Træning. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *